Вива Кредит с първи по рода си в България модел за оценка на кандидатстващите

calendar logo 23 Август 2021
article image

Иновацията е една от водещите ценности на Viva Credit, което мотивира компанията да следва развитието си в тази посока. Сред множеството иновативни проекти, се нарежда и най-новото попълнение – Нов поведенчески профил на клиента. Това е първи по рода си в България модел за оценка на кандидатстващите за кредит, с който компанията цели да улесни процеса по кандидатстване, да го направи по-лек за възприемане от страна на клиента и да автоматизира работата си.

Новият модел представлява забавен за клиентите въпросник, който дава информация на кампанията за психологичната нагласа на потребителя, неговата финансова култура и интересни факти за него, които биха го олицетворили като добър клиент. Естеството на въпросите е с развлекателна цел за него, а отговорите представляват изображения, с които попълващият да припознае себе си и това, което харесва.

Защо според нас ще улесни процеса по кандидатстване?
Позоваваме се на науката, която има множество проучвания, които заключават, че по-богатите на образност и оформление онлайн проучвания, водят до по-голяма удовлетвореност у попълващите анкетите, съвсем противоположно на обикновения текст. Дори самите ние сме свидетели на това как много потенциални клиенти отпадат в процеса на кандидатстване, посредата на някоя дълга форма, събираща данните им. 

Защо ще направи процеса по-лек за възприемане?
Учени твърдят, че ако направим едно проучване по-забавно, то вероятността за отпадане на участници от проучването намалява значително. Новият и модерен начин за кандидатстване помага на потенциалните клиенти да покажат, че са добри и ще проявяват лоялност, с което да повишат възможността си за отпускане на по-голяма сума пари от страна на компанията.

Защо ще автоматизира процеса по оценка на кандидатстващия?
Макар въпросникът за попълващия да бъде забавен, то зад него стои автоматизиран процес, който дава точна оценка за пълния профил на клиента, какво е потребителското му поведение и дали той би бил лоялен към компанията.

Всички тези аргументи доведоха до мотивацията и загрижеността за удовлетвореност на нашите клиенти, поради която създадохме така наречения от нас „Поведенчески профил на клиента“. Към момента резултатите от теста се използват, като възможност за увеличение на желаната сума от кандидата, но в последствие обхватът на приложение може да се разшири.

Важно е да се отбележи, че попълването на въпросника за оценка на кандидатстващия е напълно по негово желание. Затова, ако и ти желаеш да кандидатстваш за кредит, да се забавляваш докато попълваш въпросника и да имаш възможността да получиш по-голяма сума от желаната-, можеш да го направиш тук.